poniedziałek, 10 grudnia 2012

Winter inspiration ♥

Cześc . Jak wam minął wczoraj dzionek ? Mi wspaniale ;). Dzisiaj znów nie poszłam do szkoły ponieważ jestem chora . Już niedłuugo Święta Bożego narodzenia nie mogę się doczekac ;) Te wszystkie przygotowania , zakupy idą mi świetnie :) . Za jakieś półtora tygodnia zacznę ubierac choinkę :) a wy kiedy ubieracie choinkę ? . Jutro może się pojawi stylizacja :) Chciałabym , żeby ten blog sprawiał się jak najlepiej :). Mam tyle pomysłów na różne dodawanie notek , bardzo mi się to podoba .Teraz dodam parę zdjęc ;*.









I jak wam się podobała ta notka ?
Bay ♥

3 komentarze:

  1. dobrze, że masz dużo pomysłów i pisanie sprawia Ci radość :) to najważniejsze :)
    ja choinkę ubieram zazwyczaj ok. 3 dni przed Wigilią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń